Tuesday, July 19, 2011

Beastfeed and Premium Beautiful

So today saya akan share tentang kebaikan Premium Beautiful kepada semua mummys yang fully breastfeed baby mereka. Memang skrg ni awareness utk breastfeeding sgt la besar, and kebanyakan wanita mula bertekad untuk breastfeed bayi mereka.



Menjadi persoalan apabila sesetengah daripada wanita yg BF baby mereka, mengalami masalah kurangnya susu badan. Dan ada juga yang mengambil supplement2 tambahan untuk banyakkan susu mereka utk mencapai azam utk BF bayi hingga umur 2 tahun.

Kebaikan Far Infra Red Rays atau F.I.R. pada setiap tenunan corset Premium Beautiful sangat membantu merangsang breast wanita untuk memperbanyakkan susu badan. 

This F.I.R. will penetrates deep within the soft tissues of the breast area, helping to reduce swelling, relieve pain, and most importantly enhance the lymphatic drainage process. Not only that, F.I.R. will actually stimulates and speeds up the circulation in the breast. Increasing circulation on every level is the key to a healthy cells. F.I.R. dilates the tiny blood vessels and capillaries relieving swelling, pain and speeding the lymphatic drainage process through the lymph nodes. F.I.R. also stimulates metabolic changes in living cells. This helps to produce energy for vital processes, and assist with the elimination of waste particles generated from the metabolic process. F.I.R. is good for the breast tissues and will help reduce any stagnant or pooling of lymph fluid in and around the cells.




 Antara kebaikan Premium Beautiful Corset kepada ibu2 yang menyusukan anak ialah:-


  • Susu badan menjadi semakin lancar
  • Ibu tidak akan mengalami bengkak susu walaupun berlaku gap penyusuan kerana Cup Premium Beautiful membantu menyeimbangkan pembesaran buah dada dan produksi susu
  • Payudara anda tidak akan 'jatuh', malah kedudukannya akan dibaiki kepada kedudukan yang lebih tepat hasil pemakaian Premium Beautiful. Ini berbeza jika anda memakai bra biasa dimana kedudukan payudara mudah ditekan ke bawah dan akan 'jatuh'
  • Premium Beautiful juga membantu memejalkan payudara yang lembik


Ciri-ciri Long Bra Premium Beautiful yang direka khas sesuai untuk ibu  menyusu badan:

  • Cara penggunaan adalah mudah, cepat iatu dengan menarik cup kebawah. Bayi tidak akan menunggu lama dan payudara akan diampu oleh cup, maka ia tidak akan jatuh.
  • Bra cup yang elastik boleh menampung saiz payudara yang 1 saiz lagi besar. Payudara akan membesar 1 size sekiranya susu badan memenuhi payudara.
  • Bra yang tidak ketat  di mana ia boleh menganjal dan tidak menghadkan tumbesaran payudara. Ini berbeza dengan bra penyusuan yang lain yang boleh menyebabkan jangkitan kuman dan kesan tidak selesa pada si pemakai.
  • Cup Premium Beautiful bersifat kapas  yang memberi keselesaan dan boleh bernafas kepada payudara anda yang mengandungi susu




And here again, saya letak komen testimonial Asikin Manan yang setuju bahawa susu bdn beliau makin banyak, Asikin mula memakai Premium Beautiful sejak daripada pantang.




So kepada ibu2 di luar sana yang bertekad utk menyusukan bayi anda sehingga umur 2 tahun, Premium Beautiful sangat2 membantu anda dalam menjayakan azam murnia anda. Jadi apalagi, boleh sms or call saya 012 3348255 utk mendapatkan sepasang corset magis Premium Beautiful sekarang!!!!

No comments:

Post a Comment