Monday, July 11, 2011

Keinginan Wanita

Pasti semua wanita nak bentuk badan yang menarik, yang cantik dan gebu apalagi untuk tatapan suami tersayang. pelbagai usaha dan ikhtiar dibuat untuk mendapatkan bentuk badan yang cantik. saya sendiri mengalami masalah berat badan dan telah cuba mcm2 bende utk nmpk slim. mcm2 ubat yg saya telan termasuk la ubat dari klinik, dimana doktor nasihatkan saya ambil dlm tempoh masa 2 bulan sahaja, dan tidak boleh lebih dari itu kerana akan ada kesan sampingan terhadap buah pinggang saya. saya makan untuk tempoh sebulan dan berat saya turun hampir 7 kg..

takde pic dari depan, tapi dari belakang dah nmpk slim kan?
tapi selepas saya stop ubat nie, berat saya naik, masyaallahhh... mendadak sungguh!! dan selera makan saya tak leh dikawal. sb maybe sepanjang makan ubat tu, selera saya takde langsung nak sentuh makanan apelagi nak sentuh nasi. saya makan roti n buah jer. tapi bile stop mmg rse lain sgt!!!

lepas badan dah naik, saya try lak satu jenis jus nie. mmg fofular la jus nie mana taknye, smpi owner die buat filem..kihkihkih. budget sebulan dlm rm400 tuk beli jus nie, sb saya kena amik 2 peket sehari, dan sekotak berharga rm200 ketika itu. tapi rase die tak lah sedap, n tidak la membantu sgt saya untuk menahan lapar. senang citer jus nie kalo amik mmg kena berdiet sungguh2, tak leh sentuh nasi okay!! so saye minum beberapa bulan jer..

then saye jumpe lak satu lagi minuman tambahan perisa choc nie. minum 2 kotak je la, sb saya tak leh terima minuman ini, sb buatkan tekak saya sakit if minum. tak tau kenapa, tak sesuai kot.

sampai la saya tgk pic member saya Shelyza Sulaiman yg jugak ejen mcm saye. die tinggi lebih kurang saya jer, tapi die dah slim okay... dulu badan die tegap berisi cam saye. die konsisten pakai corset premium beautiful dan hasil nye sgt menjelessskan saye okay.. nie pic latest die

ampun shel, aku pinjam pic ko yer :)

slim kan die skrg... and die sgt success skrg. yelah bile bdn dah slim canti, keyakinan diri pun akan dtg dgn baik, dan sekaligus membantu dlm kite menjalani kehidupan dan kerja harian. and Shel approach saye, dan saye tergerak untuk memiliki dan menyarung korset PB ini sejak dari Januari 2011 smpi awal Mac 2011.

Of course la saya berpuas hati sebab dari jeans saya size 39 (besooo tu) saye leh sarung jeans 34. tak pernah saya sarung before this okay!!! hubby pun perasaan perut boyot saye dah ilang.



saye yg gemuk!!! perut tak leh cover dah
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-





my sincere opinion is PB corset nie mmg 'magic'. even bile u sarung je a few minutes dah leh nmpk beza die. membuatkan bdn nmpk kemas, tak flabby and slim. mmg sgt berpuas hati and tidak sedetik pun rase rugi labur duit beli corset nie kerana saya pakai ikut waktu yg disyorkan iaitu 8 jam minimum sehari. lain la if u all beli and after that, encik almari yg pakai corset tu. saye yg besar nie pun boleh ape lagi u all kat luar sana.

tak salah mencuba apelagi jika ianya memberikan kesan dan hasil yg memuaskan.berani ckp if u all mmg ikut waktu pakai, sure berjaya. mcm saye sempat pakai 2 bulan je, after that preggy lak hihihi. sb PB corset nie, mmg membantu menyuburkan kita sebab ianya juga membantu menyihatkan sistem reproduktif wanita. yg ini saya akan citer next post okay..

so , for those yg nak tau details, nak rase ape yg saye rase, do call me at 012 3348255.. i will share my own testimoni, bukan org lain yer..



No comments:

Post a Comment