Friday, January 14, 2011

~2011~

So far yang telah berlaku sejak 1.1.2011 adalah-
 
adik lelaki i (no.3 in sibling) telah selamat bertunang pada 1.1.2011, wat a nice number for them n us. But disebalik itu, kami kehilangan nenek tersayang pada 31hb December 2010 jam 12.05am. Sesungguhnya kami merindui keletah gelak tawa nenek. Semoga rohnya dicucuri rahmat.
So 2011 ni, will be my busy year jugak, coz ade a few event to set up. One big event of course la my bro nie yg nak kawin on 8th May, insyaallah. So my mum dgn rase sukahati dan slumber ckp 'umie, adik ko kawin, ko handlekan sume ye, mak harap ko jadi planner ye'. wah2, syiokk nyer mak ckp ye, hehehe. yg dengar nie, berat woo.. xpe mak demi mak n adik trsyg nye pasal. will try my best.
other than that, this year will be a few changes in my life. a few new thing to do, that can change my life n other people out there. what i need is T.I.M.E. insyaallah dgn izinnya, i will success. rezeki ada dimana2, so kena rajin usaha n doa yer...
wish to all viewers semoga urusan kita dipermudahkan dunia akhirat, n believe dis year will be the best year!! 
(wah mane tau, taun nie ade dpt award ke?)

No comments:

Post a Comment