Monday, January 31, 2011

~Shape?~

Sume orang nk shape yg cantik.. sume orang nak slim. And saya sure sume org mesti suke tgk J-Lo kan?

Sume orang suka tgk body J-Lo . Badan die mmg cantik and butt die mmg powerr!! hahaha. Tidak la saya bayangkan figure saya untuk jadi seslim J-Lo. Cuma wanita mmg selalu inginkan kecantikan. But at least, hasil gune PB nie jeans saya dah tukar size dari 39-36 dlm mase 2 weeks+. Satu benda yang sangat seronok bagi saya dan saya sangat berbesar hati nak kongsi dgn anda sume. Macam-macam cara nak kurus nie. Meh kite tgk and survey:-

  • Jus/Supplement Diet- wah2! dlm banyak bende, method nie la paling saya sinonim before nie. dari satu produk ke satu produk saya telah. sampai kdg2 rase nak muntah, muakkk. tapi makan kena jaga, kalo x, jgn harap nak tgk hasilnyer. dan yang tak larat, maintenance duit tiap2 bulan tak lari 300-400 sebulan. mak aihh, shopping mcm2 leh dpt tuuuu..
  • Ubat klinik- ade jugak yang kat luar tu amik ubat kurus kat doktor. And salah sorgnye saya la. Mmg leh turun 6-7 kilo dlm mase 2 minggu. Tapi doktor mmg siang2 dah inform saye, ubat nie, leh amik 1bln sahaja, kerana akan ada kidney effection kalo saya makan. eeeiiii takut sebenarnye. then saya stop
  • Gym/Fitness- Senaman mmg bagus tuk badan, lagi2 bab kuar peluh jantan kan. Tapi badan yang berat kdg2 mengganggu saya nak buat senaman. And sometimes leh dpt 'knee problem' kalo buat senaman yg berat. And saya pula penah melanggan salah satu fitness centre dgn byrn sebulan rm190. Dan masalah kdg2 saya agak sibuk dgn kerje hingga tak sempat nak ke centre. Last2 abis duit cmtu je bayar.
  • Jamu/Teh- haa bende nie kalo saya telan perut rase memulas2 and tak tahan nak ke toilet. mmg la yg 'kuar' tu minyak2 tapi nak menahan 4-5 kali ke toilet, kdg2 tak sempat.. hahaha. tak larat dah.
  • Corset- yes, sebelum ini saya pernah guna corset untuk dpt kan bentuk badan at least nak turun inchi seluar. tapi kebiasaannya tak berjaya, and corset tak tahan lama. bile pakai 1thn 2thn, dah reput or koyak. Tapi berdasarkan pengalaman senior2 yg pakai Premium Beautiful, corset PB mmg tahan lama, and best ade lifetime warranty tau. And result bile pki PB sangat cepat. Yelah dari size jeans saya 39- now dah 36, and insyaallah dlm sminggu dua, akan jadi 34.. hehehe sebab dah longgar dah 36 nie. baju baru pun dh byk beli, sebab baju dulu besar2..

So pada anda yang pernah mempunyai pengalaman mcm saya, and anda rasa anda berhak untuk cantik, sihat and ada keyakinan diri, sayas suggest miliki lah PB ini, dan jadikan die teman setia anda. Insyaallah bila anda memakainya hari2, keputusan anda tentu cepat dari saya yg gemuk daging nie. Jadi just call me 012-3348255 dan saya akan terangkan pada anda. 

No comments:

Post a Comment