Sunday, January 23, 2011

~Semua wanita nak Slim@Weight Ideal~

Yes, wanita memang sukekan kecantikan diri dan orang lain. Bagi saya, suke bile kite kelihatan cantik, dan melihat seseorang itu cantik. Tapi kecantikan itu terlalu subjektif. Cuma bagi wanita yang mcm saya mempunyai rangka yang besar dan pernah melahirkan 2 orang anak, tentu sukar utk mendapat potongan badan yang menarik. Ketika mengandung berat badan saya boleh mencecah 105kg, kerana anak2 saya dilahirkan dlm keadaan yg besar iaitu 3.9kg. Bermacam2 ubat, supplement,fitness ctre saya cuba. Kadang2 dah naik muak@muntah utk telan itu dan ini. 

Dalam masa yang sama, confident level jadi down sebab badan naik mendadak dan segan untuk berjumpa orang. Karier saya bahagian sales, jadi memerlukan keyakinan diri utk berdepan dgn orang.

Sehinggalah saya diperkenalkan oleh Shelyza Sulaiman (tq so much dear), tentang kelebihan dan keajaiban Premium Beautiful. Ye, dulu saya lah org paling reject bile ckp psl PB. Mental dah kena block sb byk citer dulu mase keje kat kerajaan tentang PB nie. Giler ape nak invest 2k semata2 tuk beli sepasang corset.

Tapi bile Shel terangkan pada saya dan saya teruja dgn perubahan tubuh badan shel, saya jadi tertarik. Kenapa tak saya cuba?? Sebab PB bukan sahaja sepasang corset tetapi merupakan teman baik wanita dlm segi perubatan dan kesihatan wanita. Sekaligus membuat badan kite kelihatan cantik dan ramping. Malah boleh membantu wanita untuk mendapatkan cahayamata. Nanti later saya akan update ape yang PB boleh bantu anda untuk meningkatkan tahap kesihatan anda.

Sekarang kite tgk testimonial daripada Shelyza sendiri. 


ha..ni la size jeans lama shel


dis is her new size

so if she can, we also can ...
for those nak tau lebih lanjut do call me at 0123348255

2 comments:

  1. okay nanti umie follow ye..
    kak emma, dah decide tak pasal corset tu.. leh umie jumpe terangkan ape benefit die..

    ReplyDelete