Monday, January 24, 2011

~Believe in Urself that u can!~

Yes, ape bende pun yang kite buat dlm hidup nie kena ade keyakinan. Kena believe that kite boleh buat. For me mindsetting is important. Same goes to my lost weight programme. 

This time I realy take PB as a method to make sure that im lost my weight and give many benefits to me. Rasa bertenaga even tido kul 1pagi then bangun kul 6 pagi keesokkannya. And sakit pinggang pun dah kurang. And paling best, im not obsessed to much with food. Takde la mcm before, syiok je nak telan. Now makan lebih dah rase penuh perut nie. Postur badan pun terjaga. setakat nie saya tak miss vryday pakai PB minimum 8 hours. Bile tak pakai, rase lain lak. sebab PB nie really melekat kat badan. saya sangat puas hati dgn PB dan pelaburan saya utk memiliki PB sangat berbaloi. Jom tgk pic saye before pakai PB and skrg:-

sebelum.. wah2 senang ati nampak.. perut tak leh cover
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
syukur, kecik la sket berkat pakai PB baru 2weeks++

alhamdullilah...
kalo leh nak selim camnie masa umur 22thn.. huhuhu. sedih tgk pic nie..

So kalo saya boleh, anda pun sure boleh. 
Asalkan anda kena buat keputusan sekarang utk memiliki PB yang bagi saya ade magic.
So jgn tunggu, give me a ring at 0123348255
or email at myluv_sarah@yahoo.com

1 comment: