Thursday, January 20, 2011

~Prudential Wealth Planner Conference 2011~

pic courtesy by: Prudential

Dis year PWP conference mmg happening mcm tahun2 lalu. Cuma dis year i tak masuk conference tu coz kena stay in room hotel bersama2 hero kesygn daku. Yelah dulu ade bibik leh tinggalkan, now kena bawak sume. So cume en suami jer yg masuk all the conference. 

Sgt la bangga saya kerana berada dalam syarikat insuran yang betul di mana Prudential break the record, the 1st insurance company in msia who achieved 1 Billion!! Wahhh!! best bangat tuu! Lagi best bile saya berada di agensi yang terbesar dan sgt kuat pengaruhnya (ecewah) iaitu Al Isra' Associates. N saye sure pasti sume pemegang polisi Pru pun rasa bangga n secure that coz u choose the rite company. Lagi2 bagi client2 saya yang dah merasa akan 'jasa' Pru ketika mereka ditimpa sakit atau kesusahan. So pada ZueHantuKuceng(pemilik blog shaishaicat) nmpknye ko salah satu pemegang polisi dari syarikat insuran 'gergasi' (leh ke nama tu?hehe). 

And pada 18hb dan 19hb saya cuma stay kat hotel n bwk anak2 gi First World Plaza utk main indoor. Kali ni, cuaca sgt sejuk okay,n kabus tebal tidak seperti yg saya pegi pada Oct and Jan 2010. Menyebabkan anak2 sedikit flue and batuk, nasib mama dah standby ubat2. So we have a good time there, and lepaslah rindu saya pada kengkawan terutama my luvly sister a.k.a sister-kak sajar, kak ramlah, alya, dan sume kwn2 yg sempat saya jumpa.

penuh arena all star... (pic courtesy by: nor shazleen prudential)


peace jer la..
So this year, saya sure Prudential will come out with a more good product and benefits to all of u out there. N for us, wealth planner, new destination has begin iaitu StarClub pada tahun ini ialah Negara terbit matahari- Osaka,Hokaido Japan.. Gile weh tak nak pergi negara maju babas cam Jepun. Me n hubby promise to do our level best, n bring our kids together. Insyaallah, moga2 2011 ini akan beri rezeki yang lebih, dan segala impian dan urusan dipermudahkan. To all my clients a.k.a friends who support me before, thanks a million and i love you guys... Osaka ill be there..


nak tgk secara live mountain yg cantek ini Mt. Fuji

nak merasa naik bullet train diorg

cantek kan?

siapa yg x gayat cam aku leh la naik the world highest escalator.. seram sejuk tgk
Insyaallah dengan izin Allah, usaha, doa dan sokongan mr half soul serta kengkawan sume, my dreams will come true!! yess i can!!

No comments:

Post a Comment